Sunrays

Blogger Template by ThemeLib.com

Scuze!

Published by Anastasia (: under on 11:13
Azi vreau sa-mi cer scuze de la toata lumea!
Bun.
Pai hai sa incepem.
In primul rand...
Scuze,ROXANA!
Scuze ca zilnic la scoala mi-am batut joc de tine si ti-am scos in evidenta multele defecte pe care pe parcurs le-am observat si la mine.Scuze ca te-am facut sa plangi 2 anu la rand si ca am fost satanista cu tine!
Scuze,IRINA!
Scuze ca nu m-am putut abtine niciodata sa-ti fiu prietena si sa-ti spun: FUCK,cat te iubesc!
Scuze,BIANCA!
Scuze ca ne distram prea tare impreuna si ca dam de belele!
Scuze,SORINA!
Scuze ca-ti mananc covrigiii.
Scuze,ANDRA!
Scuze ca nu te aud cand ma strigi!
Scuze,SABINA!
Scuze ca mor de ras cu tineee!
Scuze, AIROH!
Scuze ca mor dupa blogu' tau!
Scuze,IULIA si TIIO!
Scuze,ca pentru mine sunteti nuste tipe preeaa tari!
Scuze,IOANA!
Scuze ca ti-am dat cu sticla in cap!
SCUZE, RATZA!
Scuze ca-ti mananc senvisu!
Scuze,DUCA!
Scuze ca iti spun DUCA!
Scuze,POPA!
Scuze ca as putea sa te mutilez pe viata din greseala!
Scuze,RALUCA!
Scuze ca m-a luat gura pe dinainte!
Scuze,FRANCESCA!
Scuze ca ti-am spus ca esti afona!
Scuze,PATRICIA!
Scuze ca ti-am spus lucrurile cam dur!
Scuze,KEVIN!
Scuze ca n-am venit la ziua ta!
Scuze,TEDDY!
Scuze ca ma dor ochii...stii tu la ce ma refer!
Scuze,FLAVIA!
Scuze ca te-am facut sa mananci o aripioara de pui scapata pe jos.
:D

2 comentarii:

Francesca :) spunea... @ 25 ianuarie 2010, 10:47

=)))) Scuze acceptate =)) Oricum stiam ca sunt afona :))=)) Da ma distrez cantand :)) Si ma distrez si mai tare cand voi va enervati pentru ca eu cant tare si rau de sparg geamurile:)). SCUZE pentru asta! :))

Matase neagra la nord de sud spunea... @ 28 ianuarie 2010, 04:26

:* nu am de ce sa te iert pentru asta :">

Trimiteți un comentariu