Sunrays

Blogger Template by ThemeLib.com

Tot ceea ce simt

Published by Anastasia (: under on 10:28
Si asa cum ma simt acum m-am simtit mereu.
Aceasi greseala de fiecare data.
Si vreau s-o gasesc,sa-mi dau seama de ce.
De ce totul e asa de complicat?
Si vreau sa visez din nou.
Sa visez la acele zile.
Insa visele s-au pierdut printre ganduri grele.
Ganduri care se intreaba "de ce?"
Si m-am pierdut.
M-am pierdut printre randuri,printre scrieri.
Fara sens.
Fara rost.
Asa sunt eu.
Si nimeni nu ma poate ajuta.
Degeaba zambesc la fiecare "salut",daca inauntru ma intristez.
Iar atunci cand totul se rataceste intre metafore ,
Si incerc sa le fac jocul nu fac altceva decat sa ma lovesc de aceasi intrebare : "De ce?".
Si chiar daca spun ca sunt de ajuns de puternica...
Nu sunt.
Si stiu ca e mult mai greu decat am crezut.
Fiecare pas pe care il fac poate fii o greseala.
Si ma tem.
Ma tem sa ajung la tine.
Poate timpul o sa se opreasca in loc.
Iar eu voi creste.
Ma voi uita mai usor in ochii tai.
Pentru ca fiecare secunda conteaza acum mai mult ca oricand,
Orice cuvant,orice gest .
Toate inseamna mult pentru mine.
Insa mi-e teama.
Mi-e teama de ultima privire,
Care ar semana cu primul cuvant.
Dar ar fii de 10 ori mai dureroasa.
Si am impresia ca sunt intr-o poveste in care autorul numai stie ce sa scrie.
Mi-e teama de inceput...mi-e teama de sfarsit.

1 comentarii:

shaditza spunea... @ 21 decembrie 2009, 01:24

Nu pot sa cred....nu-mi vine sa cred....nu vreau sa cred. Talentul tau e inimaginabil, nu stiu cum poti fii atat de talentata. Ganduri aparent puerile care ascund o fire atat de complexa si complicata....Scrii atat de frumos. Am ramas fara cuvinte(eu care intotdeauna am ceva de zis, acum ama ramas fara grai) Bravo copilu tine-o tot asa si mai ales NU TE SCHIMBA....take it from me....SHADE

Trimiteți un comentariu