Sunrays

Blogger Template by ThemeLib.com

Tot ce mai conteaza

Published by Anastasia (: under on 07:55
Si da.
Iar si iar imi cant entuziasmul in vorbe.
Vorbe scrise repede, care pentru unii par inutile.
Fiecare cuvant pe care il spui,
Naste in mine o furtuna.
Si chiar numai inteleg nimic.
Suntem la fel.
Si totusi diferiti.
Vad totul ca printr-o fereastra inchisa
Si cam aburita.
Daa...e ciudat.
Dar imi place.
Si mi-e dor de vara,
As fii vrut ca totul sa inceapa mai devreme.
Am fii stat impreuna pe banca,
La umbra copacilor.
Ne-am fii ascuns de soare si am fii facut haz de orice nimic.
Dar nu sunt genul de persoana care sa se gandeasca la ziua de ieri.
Si sa regrete faptele si vorbele pe care le-a zis.
Sunt multumita de tot ce mi-a oferit viata.
Te iubesc!
Si cam asta conteaza.
:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu